Tuesday 21 June 2011

My Boo ❤

Semenjak kebelakangan ni , awak semacam lah sayang . Serious tak paham . Awak selalu cakap , awak tanak saya tiggalkan awak , awak tanak kehilangan saya . Kalau nak d'ikutkan setiap hari awak cakap cmtu . Yes , tu memang buad saya happy sangat sangatt sayang ❤ Tapi k'kadang awak buad saya risau jugak , tu lagi saya tak paham -.- Awak ade problem ke sayang ? Kalau ade cite saje dekat saya , saya sudi mendengar ❤ Saya dah janji macam-2 dekat awak dan saya pegang janji saya . SUMPAH tak tipu ! Awak cuma perlu percaye dekat saya , okay sayang ? Jangan gelisah , risau or else . Tu lagi membuat saya risau pasal awak . Okay sayang ? I'll promise , I will never ever leave you . That's my promise ! I hope you trust it ❤ Really loving you AIMAN ZHAFRI ❤

No comments:

Post a Comment