Saturday, 17 September 2011

BOYFIE Baruuu :3


This is My Siamaaaaang :3
His name is Muhd Aizat
I'm falling in Love with you babyy! Aww awww
Waaaa tak sangka ouh couple dgn you!
Hahaha ingtkan member dunia akhirat je :P
Apesal tak bgtahu awal-2 yg you suka i ha? -.-
Grrrr tinju you kang kambing!
Heee aku sayang kau dohh, kenapa ea?
Pandai kau curik hati jantung aku kan?
HAHAHAH shitt!
Haa dah dapat aku, kau kena jaga aku kay
Jaga macam kau jaga diri kau kay mok?
Serious ohh aku sayang kau Aijatt :P
Sampai aku tolak pinangan org lain tu haa :D
Ngeee macam hape je dohh kan?
Hope kekal kay? Insya-Allah
Harap tahan lah dgn perangai aku yg sengal ni :)
Aku akan jadi yg terbaik utk kau kay ejad!
Hargai aku tau, tau tauu? :D
Muah muahh muahh kat lips you sayang :#
HAHAHAH bengong ~
Ilebiuuu sayangg! Damn, really heart you okay!
Couple date : 12.09.2011 :)
I always remember that sayonggg

That's all, byoii ~

No comments:

Post a Comment