Tuesday 6 December 2011

Sadisss :(

Hi guys :) how are you? yeah i hope you all fine k. hee hanis ada benda nak cerita, haa sedih? of couse lah sedih bagi hanis enn. hm nak story pasal aiman, hanis rasa dia dah lain sangat-sangat dah sekarang :\ kenapa ye? dia jarang ada masa nak layan hanis, borak-borak even jumpa pun tak dah sekarang. nak kata busy? hm mmg dia selalu busy, busy dengan kerja, lepak sana sini, tidur sampai petang. masa untuk teman aku, time malam. nak tahu pukul berapa? pukul 12 lebih k. kekadang sekejap je borak, yelah dah malam kan, mana lah tak mengantuk. hm ya allah really rindu dia yang dulu k :(

hm even sekarang hanis dengan aiman selalu gadoh :( k tiap-tiap hari lah sedih enn. hal kecik nak dibesar-besarkan, hm sabar sabar and sabar. tiap-tiap hari dah dok sabar. tapi dia kata dia sayang aku? haa korang rasa betul? yeah aku rasa betul sangat-sangat, sebab dia selalu mengalah. tapi kata-kata dia tu selalu menyakitkan hati aku ni haa, selalu nak bagi aku menangis, kenapa ye? :\ kesian enn aku. hm tapi tulaa, aku sayang dia, sayang sangat doh. aku taknak kehilangan dia, yeah one more aku nak dia yang dulu. pleaseeeeeeee i'm beg biy



Haa see babe, yang atas ni haa. sorry lah kalau kecik sangat --' hm first time aku baca, terus tersentap doh :o dia ni tak reti jaga hati aku or what? hm yes i know aiman, i'm not the one for you and i'm not the best for you :( tapi tak perlu lah updated status macam ni, sedih doh aku baca. kalau rasa kau updated sebab sengaja, lupakan jelah. hm dari sini aku boleh pikir kau ada niat lain. hmm takpe, mybe ada yang lebih baik dari aku, kan? kau handsome, ramai perempuan suka dekat kau, so senang lah kau. takpe aku rela tengok kau bahagia :) tapi aku taknak lepaskan kau doh, acano? haha so kau tak boleh pergi dekat mana-mana betina, sebab kau tu aku punya, sampai mampos k! ingat ti aiman :p err tu pun kalau kau sudi lah kaaaaaaan. hm k i love you biy! muah muah muahh :* jangan pernah tinggalkan aku k? promise? :)

heee sedih kan? lol kbye

No comments:

Post a Comment