Tuesday 21 February 2012

Jangan jadi kawan yang camni :')

Hi i'm back ;D
Kali ni nak cerita pasal member-2 pulak k. Hmm wahai saudari ku A, kenapa dengan kau sekarang? Kenapa suka sangat cakap belakang-2 pasal aku? Tak suka, tak puas hati? Bak mai cakap depan-2 lah bebi, aku cukup tak suka orang yang cakap belakang-2 ni, macam AYAM kau tahu? Haaa aku dengar cerita kau curik JAM CASIO SILVER PEMBERIAN PAPA AKU? Betul ke? :O Haihh kau dah kenapa nak mencurik pulak? Kau nak pinjam barang-2 aku, semua aku bagi lah A, sekarang kenapa nak mencurik pulak? Jangan ah jadi centu wee, tak takut dosa ke? Jadi panjang tangan ni dekat dunia je lepas, dekat Akhirat? Haaa memang takkan terlepas k A, potong tangan ah jawapnya. Kau tak malu ke? Sekarang dah kantoi tahu pulak taknak pakai jam aku tu kesekolah enn. Hahaha lawak k lawak, kau nak bodoh-2kan aku dengan kawan-2 aku? Tak dapat jack oii ;) Then aku dengar cerita lagi, kau cakap dekat someone, "Hanis dah lupa member do, lebih pentingkan Aiman". Come on laa, nak kaitkan Aiman? Kau nak jadi berperangai jahanam macam F ke makcik? Hahaha so funny k bebi. Masalah kita, masalah kita jelaaa, toksah kaitkan dengan orang lain k? AKU CUKUP TAK SUKA! Note that bebi bitch ;) Sekarang apa masalah kau pun aku tak tahu. Tolong ah jangan buat perangai macam F, kau tak malu ke? Kau teringin nak kena pulau macam dia? Ehh dengar k, orang macam ni lama-2 terus hilang kawan, tolong ah ingat. Dulu kau takde kawan, siapa kawan dengan kau? Siapa yang selalu ajak kau hang? Siapa yang tolong kau time kau susah? Kedai mak kau nak kena sita, siapa bagi kau duit? Walaupun duit aku tak seberapa, tapi aku ikhlas bagi kau A. Sebab kau member aku. "Kawan yang baik akan selalu tolong member dia yang dalam kesusahan" Aku nak jadi centu, aku sayang semua member aku. Tapi kenapa kau buat aku ceni? Ya Allah aku sedih sangat perangai kau sekarang :'( Kenapa A, kenapa? Kekadang aku tak pergi sekolah sebab hal-2 ni laa, aku tension, aku bad mood, aku sedih, aku menangis. Ada kau amik tahu A? Tak, kau langsung tak amik tahu, kau lagi kutuk aku adela. Hmm macam ni ke kawan? Aku kecewa dengan kau A :( Sabar aku ada hadnya, selalu aku diam, kau tengok aku macam budak bodoh takde perasaan, kau silap k A, aku lebih bijak kalau kau nak tahu :') Thanks sebab buat aku ceni, aku kecewa dengan kau. Tapi takpe lah aku sabar. Hilang sabar aku, jangan kata apa kalau kau mati :') Bye A, thanks.

"KAWAN SEJATI TIDAK AKAN SESEKALI MEMBUAT KAWANNYA SEDIH" *note this A.

No comments:

Post a Comment