Thursday, 31 March 2011

Geram Tahap MAXIMUM baii !! -,-'

Peerrgghhhhh ! Kau ni kan , SETAN betol lah !! Bape kali dah aku nak cakap ? TOLONG jangan kacau hubungan aku dengan Idzri ! Kau tak paham jugak ? Perhhh , bukan maen kau kan ! Siap mesej balak aku sume , suh clash ngn aku lah . Perhhh ! Macam GAMPANG lah kann !! Suka-2 kau je kan suh dea lepaskan aku demi kau ! Kau sape BAHALOL ! Bangang ! Baruahh betol kau ! Saked baii hati aku , hati balak aku . Kau tak boleh fikir ke bahalol ! Then , boleh plak kau BUAD-2 cite bangkai kat balak aku enn ?! Ishh aii . Tension aku ngn kau nii . Tak habes-2 nak buad hal kann . Aduhhhh ! Tolong a doe jangan kacau aku lagi , aku mintak tolong sangat-2 . Jangan sampai aku hilang SABAR dengan kau ! Sabar aku ni ade had nye . Selagi aku ngn balak aku boleh sabar dengan kau , kitorang sabar baii . Tapi kau fikir aa doe . Kau dah kacau HAK orang laen nii . Kau fikir baik-2 eahh !

No comments:

Post a Comment