Saturday, 9 July 2011

Ade jodoh la tuuu ❤

Hurm hari-2 dok gado wee . Ape masalah tahh , aku pun tk tahu . Nak kate syg , syg gile wee . Nak kate benci ? SUMPAH tk benci langsong . Kee mybe dua-2 ni EGO ? Hah masalah betol . Hm tapi takpe la , arwah nenek aku kate , kalau gado-2 ni maknenye ade jodoh . Hahahahahah yeke weee ? Ngeee suke pulak aku ea (: Kate-2 org tua ni kadang-2 betol jugak doe . Terpulang kpd individu lah kann . Kalau syg , ckp syg . Kalau tk , pegi jahanam laa kann ! Aku sikit pun tak rugi . Ramai lagi yg syg gile babi dgn akuu ni , aku ade MAMA , PAPA , MAMI , AZIQ . Hah sikit pun tak rugi la weee . Tapi aku sayang kau jugak laa . Sayang sgt wee ! Kau dah amek jantung aku , pandai-2 bele ea ? ❤ Serious sayang kau SINGA . Kbyoii !

No comments:

Post a Comment