Friday 30 September 2011

The most unlucky day!

okay harini aku tak tahu kenapa dengan aku -,- semua tunggang-langgang, memang macam haram. sumpah FUCK harini dohh! semua orang aku nak marah, sampai-2 ejat pun kena. haaaa memang padan muka aku kaan? ohh how's stupid I am -.- come on hanis, chill up weee, kenapa dengan kau? brbbb act aku tgh fikir pasal exam next week, sumpah aku takut dohh. aduhhh dekat semua orang aku selalu cakap "WATLEK DAH", haa itu jelah aku cakap. padahal aku tak tujukan langsung ayat tu dekat aku -.- tulaaa cakap tak serupa bikin lah kau hanis. err stipudo monster! haish sekarang aku rasa serba salah sangat-2, aku dah buat ejat sedih weee :( aloooo sayang, i betul-2 mintak maaf dohh. i takde niat langsung nak buat you sedih. i ingatkan i boleh jadi yang terbaik untuk you, tapi i silaaaaap. sumpah dohh, i'm really sorry about the earlier hunn. strust me, i do not mean to make you feel sad :( i wanted honest to you, but i do not want to make you sad or mad at me. haish i'm sorry ejat -.- i love you more than anything wee, but i do not think that you love me. huh why hah? i know it's all my fault couse i don't trust you, right hunn? urghhhh how's stupid I am -.- come on hunn, please trust me. i know i can count on you and i know your the best for me :') i love so strong dohh! i hope you believe it!

the end :')

No comments:

Post a Comment