Saturday 29 October 2011

Hello :D


LOL ni gambar semalam, omeeeeey kan aku? mueheheheh :P
k semalam best gilaaaaaa :D aku hari-2 ada job, maklum la dah jadi photografer. heee bapak poyo aku ni :P semalam satu hari carik orang nak buat iklan ni, err dari andalas ke shah alam. perhhhh sumpah penat gila babi jahanam pundeeeeek! time dekat andalas lagi laa, tengah syok lepak kat kedai minum air last-2 hujan lebat gila weee, aku rasa ribut kott -,- err sumpah seram dohh, tengok pokok pun macam nak tumbang je :( haihh aku harap takde terjadi lagi lah cmni :') hmm then pergi shah alam triways, tempat main futsal tahu dokk? hihi. dekat situ pun tak dapat snap pic jugak, eeeeeee semua jual mahal. alahaaaaai pundeknya pikir kau handsome sangat agaknyaa, err FVCK -,-t heee so next time aku kena carik orang lagi lah jawapnya. hoho takpe lah, aku tak kesah pun, best dohhh :) pengalaman tuuuu. huahuahuaa

heeee k that's all, kbye

No comments:

Post a Comment