Thursday 27 October 2011

k aku jealous -.-

HELLO GUYS :D
k new story, err sedih jugak lah kann. hmm memey kesian betul lah aku ni :( okay semalam petang aku otw nak pergi tempat futsal, ada job. maklum laa aku kan photografer sekarang :P heee dahtu kat tempat futsal tu ada WIFI, so aku online lah guna phone aku yg omeyy ni haaa. then aku klik lah "HOME", Ya Allah nak tahu tak aku nampak apa? bapak terkejuk aku weee, macam tak percaya jee. dah nak tercabut jantung aku pun ada jugak weee, sumpah sedih dohhhh :'( ex aku si 'ehemm' tu dah couple dengan member aku sendiri bhaii. huaaaaaa babi menangis aku. macam tak percaya je ohhh, aku dahla sayang budak tu :( hmm mesti korg pikir perangai aku tah pape kan? cehhhh kesah pulak aku? aku jealous sebenarnya -,- alahaaaai lemah jantung aku weee. hm takpe lah, aku harap korang happy lah yeee. doakan aku jugak k? :') sumpah aku still sayang kau, tapi nak buat cmne dah takde jodoh, en ennn? k sabar jelah aku busuuuuuk :)

hm that's all, haha kbye

No comments:

Post a Comment