Monday 7 November 2011

Breeeeeeak

Hello again :)
8.11.2011 tarikh aku break dengan Said Syazwan B. Sharizal -,- Yeah sekejap aku couple dgn budak tu. Tulaa awal awal lagi aku dah cakap, kenal kenal lah dulu then baru couple. Kau tak kenal aku lagi lah, kau tak tak tahu perangai aku, kau tak tahu benda apa yang aku suka, benda apa yang aku tak suka. Haihh ni lah akibat couple main sebat jee, kesian aku enn? :'( Hm pape jelah, kau yang carik masalah, pandai pandai kau lah dohh. Fedap pulak aku kalau lama lama macam ni. Kau cabar aku remove relay enn? K hamek kau, padan muka kau lah kan. Nak nangis? Go ahead lah, takde kena mengena dah dengan aku. Pergi carik perempuan lain lah, aku bukan untuk kau Said oii :) Come on hanis, start a new life! Be strong!

Hm kbye -,-

No comments:

Post a Comment