Thursday 3 November 2011

FUCK YOU MORE :)


Hye guys :D
Okay lagi sorang budak yang tak puas hati dengan aku :) Hamboii edit sampai hilang jerawat, jeragat, panau kat muka kau enn? HAHAHAH lawak dohh. Apa sebab pun aku tak tahu lah kan, dengki ya amat dengan aku. Nak malu malukan aku dengan member aku kan? Haaa amek, aku malukan kau pulak :* K memang betul lah kau pergi PAVILION enn? Haha syabas, berapa kau bawak duit? Setakat nak malu malukan aku dengan member aku sebab bawak RM20, taya lah weee. Aku dekat sana ramai member lah, sesape je boleh support aku. Haihh kau pun bodoh jugak kan, kata pun HANG, memang lah datang sana nak melepak jee. Lain lah kalau nak SHOPPING, memang kena bawak duit banyak banyak lah kan. Ohh lupa lah, kau kan kaya enn, memang lah mampu nak shopping dekat PAVILION tuu :P Hahah come on lah, tak perlu nak batak dengan aku. Kau pergi sana kau kenal sape je? Sape je kenal kau? TAKDE SORANG PUN LAH KENAL KAU :D Heee k patut kau malu lah sikit k? Sudah sudah lah tu buat dosa, pergi lah bertaubat NA MI KO :) Hahah k cun nama fb kau enn? Lalala meh kiss sikit :* Kau boleh berambos dengan hajar kau tu masuk kandang babi!

Hehe kbyeee minah REMPITZZZ :P

No comments:

Post a Comment