Wednesday 9 November 2011

Ehemm


Alahaaai kecik sangat lah pulak, k sorry guys. act aku saje je nak tayang comment ni, nak tahu sebab apa? dulu enn aku ada suka sorang budak ni, tapi aku tak dapat pun dia sampai sekarang. ehemm capital AF okay :) so dekat comment ni tertera lah yang aku amat tergedik dohh -.- hahah kisah pulak aku? alaaaa aku memang suka dia lah, nak buat cane enn? tapi dia, err aku tak tahu lah pulak. hm tak kisah lah, aku memang suka syok sendiri pun. haha. okay tadi aku tanya dia, yang dekat relay tu girlfie dia ke? then dia terus reply "SUMPAH ADIK ANGKAT" woahhh k terkejut jugak lah enn, dalam hati aku pun berbunga-bunga laaah. harhar macam dia pun suka aku jeeee :3 haha k tengok aku perasan lagi. lalala AF aku tunggu kau k?

Heee kbye :*

No comments:

Post a Comment