Wednesday 9 November 2011

Which one? :|

Hi guys, aku nak cite satu benda pasal dua orang hamba Allah ni. hm truely dua dua ni aku sayang. yang first ni A, aku dah couple dengan about 5month mybe tapi break couple break couple laa -.- k nak kata aku bahagia dengan dia, memang bahagia pun. dia jenis caring gila babi and dia sangat sangat pantang kalau aku rapat dengan orang lain termasuklah kawan kawan dia sendiri. hm punca aku gadoh dengan dia sebab tu jelah. padahal perangai dia pun sama -.- tapi tu lah kan, dia pandai buat orang sayang dia laaaaa. hm

then yang lagi sorang ni E, hm budak ni aku sayang jugak. tapi tak sama macam mana aku sayang si A tuu. k mula mula aku kawan je dengan dia, time aku couple dengan A kan hari hari dok gaduh, so E lah tempat aku luahkan perasaan, tempat aku mengadu, tempat aku bercarita :) dia seseorang yang memahami, time tu memang aku fikir dia kawan dunia akhirat aku. then tak lama kemudian, lepas aku break dengan A ni, si E mintak couple dekat aku, dia kata dia akan jaga aku, dia taknak buat aku sedih macam si A buat dekat aku. k time tu sumpah terharu, so aku terima jelah :)

time aku couple dengan E pulak, aku tak tahu kenapa dengan perangai dia, makin lama makin tak paham aku -.- tapi kekadang dia okay. yeah ego dia sangat tinggi macam langit dohh -.- hm pape jelah kan, dah memang nasib aku macam tu. so aku senyum, simpan semua dalam hati aku ni haaaa :) k perkara yang paling aku takkan lupa kalau couple dengan dia, 2kali dia mintak break :o ohhmaii can you belived? dulu bapak caring gila pasal aku, taknak buat aku sedih bagai, last last? alahaaai sedih aku weee :'( dia kalau tension, ada problem sikit, kalau gadoh sikit dengan aku mesti jalan penyelesaiannya BREAK -.- hm k takpe lah, aku sabar. so kita break jelah yang time dia mintak utuk yang kedua kali.

okay sekarang, masing masing dah ada yang berpunya. time aku couple dengan S pulak, si E ni selalu ada dengan aku. tiap tiap hari mesej aku. haihh time couple dulu taknak pulak dia buat macam ni enn. k sumpah dia buat aku sayang dia balik :) and then hari apa tah, dia mintak couple balik dengan aku :o k dalam hati suka bhaaaai haha. dia cakap lepas aku break dengan S ni dia terus nak couple dengan aku, kiranya dia taknak sesiapa dapat aku lah enn. haha sumpah time aku bahagia gila. setiap malam senyum sorang sorang, macam orang gila. hahaha :D time dia text pulak enn sumpah semangat gila aku nak reply dohh. cehhhhh bapak kelakar. mueheheheh :3

hari seterusnya, break jugak aku dengan si S ni. hm k time aku gembira dengan E, rasa sedih pulak datang dalam hidup aku. tetiba A text aku, suruh call dia. time tu aku takde kredit, dia sanggup topupkan aku semata-mata nak cakap something yang important gila bagi dia. so lepas dapat topup, dia luahkan perasan dia dekat aku, dia cakap dia masih sayang kan aku bagai. err malas lah nak cerita panjang panjang, private leww -.- time dia text aku ni, dia baru lepas break dengan gf dia, gf dia boleh dikatakan rapat jugak dengan aku, aku dah anggap macam adik sendiri dohh. hm si A mintak couple, time tu aku gembira gila babi weeee, sumpah tak ingat apa apa dahh. k Allah saja yang tahu apa aku rasa nyahh haha. tetiba lelama tu, aku terfikir E :o Ya Allah kenapa aku terlupa pasal dia ni? K time tu aku menangis sebab aku dah terima A :'(

hmm E aku mintak maaf sangat sangat. time tu aku gelisah gila dohh, satu benda je aku fikir aku nak break dengan A then terus couple dengan kau. tapi si A taknak lepaskan aku, dia kata dia nak jaga aku. hm aku dah tak boleh nak buat apa dohh. aku menyesal sekejap, k sampai aku tak tido fikir weee :( aku mintak maaf sangat sangat E, aku nak kau selalu ada laaaa, jadi kawan dunia akhirat aku. hm tadi si A send request, err tercengang sekejap aku weee. fikir berkali kali sama ada nak tekan accept or what. k lastly aku tekan accept, berdebar jantung aku ni haaaaa :( k i'm so sorry E and A please jangan buat perangai macam dulu. now i trust you A :')

k i'm so sorry E, kbyee

No comments:

Post a Comment