Thursday 10 November 2011

Yeah my Bruno Mars :)


Hello babe! haaaaa sweeet tak gambar dekat atas ni ha? mueheheheh ni lah Bruno Mars iteww. omeeeey en diew? :p tapi aku lagi omeeey lah bie. harhar. okay guys 9.11.2011, aku couple balik dengan si dungu ni haa, korang kenal enn dia? WAN AIMAN ZHAFRI B. ISMADI :) k act aku sayang dia gila babi lahanat cipan dohhh! tak tahu lah kenapa enn aku boleh sayang dia sampai macam tu sekali. haha

hm malam tadi aku jumpa dia 10.11.2011, sebab ada sambutan deepavali dekat sekolah, sampai PM datang bagai. alahaai famous bhaii sekolah SMK Kampong Jawa :D k bangga sikit lah enn aku sebagai pelajar sekolah tu haha. ehh back to the topic time jumpa dia, atetete sweeeeeeet gila dungu dia wee :p btw gambar dekat atas ni gambar malam tadi lah. k balik balik rumah jee si singa aku hantar text, nak tahu tak dia hantar apa? heee mai rapat rapat dengan iteww, dia hantar ni "I had a great time with my pwincessss tonight ;)" harhar terharu aku dohh, ni yang sayang dia lebih ni! heee

okay then, sesi bergambar dengan member member aku. adalah sorang mamat ni enn capital Y, err korang nak tahu nama penuh? alahaaai tak perlu lah k? heee. hm si Y ni nak bergambar dengan aku, so aku okay jelah enn. then time tu tetiba dia letak tangan dia dekat bahu aku :o k aku diam and watmuka jelah enn, k that's means aku senyum laaa, dah kata pun snap pic. lepas tu singa aku nampak, hamboii kemain jealous dia bhaii, then buat buat merajuk lah konon. hahaha apelaaa kau bie. watlek dahla enn si Y ni baru form2, aku takkan jatuh cinta dekat budak budak laa. jangan risau k?

hm selepas itu, singa cakap dekat aku yang Y ni suka aku nak usha aku bagai. alahaaaai patut lah kau jealous semacam enn. k i'm so sorry biee, mana lah aku tahu. k time tu terkejut jugak lah kan, tak sangka dohh Y suka dekat aku. sumpah aku dah anggap dia macam adik aku dohh -.- lahaaaai masalah betul. sekarang singa aku takut sangat Y rampas aku dari dia. sebab Y ada text singa aku yang dia sanggup bergadoh sebab nak dapatkan aku :o err stupid aite? k memang otak budak budak doh. haha kelakar lah kau Y. hello aku anggap kau adik aku je k? ada paham Y? tak paham jugak? meh sini aku jerit dekat telinga kau sampai kau pekak. hahah :p

lalala okay now, kau kena lupakan semua tu okay? aku sayang kau lah bie. kau taya fikirkan Y tuu, kau jangan takut k? trust me okaaaay :3 heee i just want you in my life, no one can replace you in my heart. seriously i love you until my last breath. kau sayang aku enn? so kau jangan takut kehilangan aku. kalau Y ugut kau, kau taknak melawan balik ke nyahh? alahaaai lembik lah kau bie :p k pape jelah enn, yang penting aku sayang kau! harap harap kali ni kita kekal lama lah ea? taknak gaduh macam dulu dulu tuuu, tak best laaaa bie. harhar. okay I LOVE YOU SO MUCH! muah muahh :*

mueheheh kbye :3

No comments:

Post a Comment