Wednesday 26 October 2011

Cibaaaaaaaai :'(


Hi again guys :D
Brbb harini ada cerita sedih jugak ohh. Hmm sumpah malang nasib aku ni :( Okay aku sekarang couple dengan Said Syazwan b. Sharizal, budak lagi ni sebaya aku je punn. Start couple dengan dia 25.10.2011, so harini baru nak buat relay. Cehhh dandan lah aku accept request dia, last-2 aku usha FB dia, dia hide relationship. Perhhhhhhhhh memey BABI LAHANAT CIBAI BURET LANCIAAAAAU lah kaan -,- Sabar jee aku weee, sampai nak menangis pun ada jugak ni :'( Sampai hati kau kan Chuck, kau janji apa haa dengan aku? Kau nak game aku ke bro? Alahaaaai kimak laaaa -,- Kau tunggu jelah ea, hilang sabar aku, memey letup kepala hotak kau! Damn boy lah you. Cite nak gempak jee. Sumpah macam gampang :( Huaaaaa aku tension lah weeee

Not in mood lah guys. Sorry kalau terkasar -,- Kbye ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment